INDIA - Reisverslag uit Cannanore, India van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu INDIA - Reisverslag uit Cannanore, India van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

INDIA

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

27 Februari 2007 | India, Cannanore

Halloooo!

Ik heb eindelijk een internetcafe gevonden.
Ik zal jullie even op de hoogte brengen van mijn vakantie.
Alles gaat goed en het is zo leuk om mijn familie weer te zien. De tijd vliegt voorbij.
Ik heb voornamelijk familie bezocht en bij mensen thuis gegeten. De eerste week was het 's ochtends, 's middags en 's avonds warm eten. Maar inmiddels doen we dat niet meer. Heb nu wel trek in bruine boterham met kaas ;).
Het is zo'n beetje 6.5 jaar geleden dat ik hier was. Het is leuk om te zien hoe alles verandert hier. De huizen worden steeds beter. Inmiddels heeft iedereen televisie en veel mensen hebben een mobiel. Ik verblijf in een klein dorpje in het zuiden van India. Mijn moeder heeft daar een huis en een stuk land. Daar om heen wonen een paar ooms en neven en nichten.

Inmiddels is mijn neef er weer om me op te halen. Ik heb eigenlijk nog veel meer te vertellen. Maar volgende week ben ik al weer terug. Dus tot dan!!!

  • 27 Februari 2007 - 14:22

    Silvia:

    Jee...alweer op vakantie!! Moet je niet eens een keer gaan werken?! :-)

    Geniet er lekker van!!

    X Silvia (ex-Telfort, voor t geval je me vergeten bent...)

  • 27 Februari 2007 - 14:31

    Josien:

    Vette shit!! hier ook alles goed. ben aan het werk nu... lekker rustig...
    Maar ik vind jouw berichtje echt te kort hoor!! Snel een langer bericht schrijven als je weer in Nederland bent!
    xxxx

  • 27 Februari 2007 - 20:50

    Tamara:

    Hoi!

    Wat goed dat je het zo super hebt! Ik nu in Oostenrijk en ga morgen ondervinden of deze Indo - benen geschikt zijn voor de lange latten....
    Geniet nog even daar en volgens mij zien wij elkaar over twee weken?!

    Kus!

  • 27 Februari 2007 - 21:16

    Mirte:

    een klein dorpje in het zuiden van internet??!! Daar moet ik ook heen! haha!

  • 02 Maart 2007 - 14:00

    Nathalie:

    Dat was wel een beetje kort hoor...
    Veel plezier nog!

  • 03 Maart 2007 - 11:04

    Liesbeth:

    lieve vin,

    ik ben jaloers! Wil je iedereen de hartelijke groeten doen?? Snel afspreken en foto's kijken!
    XXX Liesbeth

  • 04 Maart 2007 - 16:25

    Marije:

    Klinkt goed! Ben benieuwd naar de uitgebreide versie als je terug bent! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Cannanore

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 31594

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: