Weer terug! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Weer terug! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Weer terug!

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

26 Mei 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi Allemaal.
Ik ben weer thuis! Al weer anderhalve week, maar ben inmiddels weer helemaal gewend.
De laatste dagen in Washington waren supertof! Nisha heeft me alles laten zien daar. Echt gaaf om America te zien. Vanwege televisie zijn veel amerikaanse dingen wel bekend voor me. Maar om het dan allemaal in het echt te zien, is echt heel leuk. We zijn nog wezen stappen. Donderdagavond ging dat niet, want ik had geen legitimatie mee en dat is wel verplicht daar. Maar vrijdag zijn we naar een leuke club gegaan. Zaterdag wilden we heel vroeg opstaan om nog een monument in te kunnen. Helaas konden we het bed niet uitkomen en ga ik dat de volgende keer doen. Heb ik nog een reden om terug te gaan he! Zaterdag nog snel even wat spulletjes gekocht en gegeten bij een echte hamburgertent waar het personeel gewoon stond te dansen. Ook weer zo iets wat je kent van de tv, maar wat dus echt gebeurt daar! Daarna heeft Nisha me naar het vliegveld gebracht. Ik was gelukkig net op tijd. Het vliegveld in Washington is zo rommelig! Dat bleek de volgende dag ook op Schiphol. Ze hadden gewoon vergeten een hele container aan bagage in te laden. Mijn rugtas was dus nog in Washington. Maar ik was weer in Nederland! Op Schiphol stonden een dronken Vanessa en een brakke Hidde me op te wachten. En om te vieren dat ik weer thuis was, zijn we maar meteen aan het bier gegaan.

En nu ben ik dus weer in Nederland. Ik heb echt heel erg genoten van mijn grote reis. Ik kan ook iedereen aanraden om zeker naar Argentinie te gaan. De mensen zijn daar ontzettend aardig, de reisomstandigheden heel goed en er valt zo veel te zien daar. Het mooiste wat ik heb gezien is niet in Argentinie, maar in Bolivia. Dat waren de zoutvlaktes en de hele tour die daarbij hoorde.

En nu ben ik weer aan het werk bij het Nipo en wordt het tijd om een echte baan als psycholoog te gaan zoeken. Ik wil jullie allemaal bedanken voor de mailtjes en reacties. Echt Supertof!

Beso,
Vinaya

  • 27 Mei 2006 - 07:16

    Yvette:

    He vientje, fijn dat je weer heelhuids thuis bent!!! We gaan gauw in beraad over je uitje!!!

  • 28 Mei 2006 - 11:45

    Pauline:

    Ola Vinaya!
    Mooi afgesloten!!:) Ik zie je binnenkort??
    Adios,
    Pauline

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: