Nog 1 dagje!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Nog 1 dagje!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Nog 1 dagje!!!

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

15 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Zo, het is bijna zo ver. Morgen vlieg ik via Washington naar Buenos Aires. Argentina here I come!
Na alle voorbereidingen ben ik er nu bijna klaar voor. De laatste dingetjes worden nog gedaan. De zenuwen zijn onder controle. De enkel is weer redelijk in oude staat. Er is al een kamer gereserveerd voor de eerste week in Buenos Aires via contactpersoon Damian. Hij is een psychiater uit Buenos Aires. Het plan is om in Buenos Aires een soort van stage te regelen voor een paar weken in maart. Vervolgens zal ik carnaval gaan vieren met Michele en Sandra in Corrientes. Dat zal wel heel anders worden dan in Maastricht :)! Daarna via de watervallen in Iguazu weer langzaam naar BA om daar een paar weken vrijwilligerswerk/stage te doen.
En dan door te trekken naar het zuiden van Argentinie: Via Patagonie naar Vuurland. En via Chili weer omhoog. Iedereen die me wil komen verrassen en opzoeken is natuurlijk welkom.
Het volgende bericht zal vanuit Argentinie geschreven worden. Nu nog even genieten van Hidde...

  • 15 Februari 2006 - 13:22

    Sascha:

    hey die vinay. gaaf man, het gaat nu echt gebeuren. ik wens je onwijs veel succes en sterke daar in Argentinie. veel liefs, sascha

  • 15 Februari 2006 - 13:24

    Carolien:

    Ha,ha geniet ze...!

  • 15 Februari 2006 - 13:29

    Fleur:

    Coole foto!! Super veel plezier en genieten he?! Ja, als ik de loterij win kom ik zeker even langs!
    Hoop dat ik nu niet elke week hoef te keepen, anders zijn we zeker gedegradeerd tegen de tijd dat jij terug bent!

  • 15 Februari 2006 - 13:33

    Hidde:

    heej Vinay, ik lees net je bericht wat je me net ook voor las,haha genieten van Hidde .... dat zullen we nog wel zien! veel succes met je stage daar en ik spreek je zo weer. UMA

  • 15 Februari 2006 - 13:34

    Hidde:

    heej Vinay, ik lees net je bericht wat je me net ook voor las,haha genieten van Hidde .... dat zullen we nog wel zien! veel succes met je stage daar en ik spreek je zo weer. UMA

  • 15 Februari 2006 - 15:41

    Mathil:

    Yeah! een waar-ben-jij-nu-website!! leuk hoor, dan kunnen we het toch nog een beetje volgen allemaal. Heel veel plezier natuurlijk en ik ben superbenieuwd hoe je het daar gaat hebben.

  • 15 Februari 2006 - 16:36

    Nathalie:

    Heel veel plezier daar in Argentinie! Ik ben benieuwd naar wat je allemaal mee gaat maken!

  • 15 Februari 2006 - 18:55

    Lesley:

    Heeeee Box,
    wat een leuke plannen allemaal. Gaaf hoor..... heeeeeeeeeel veeeeeeeeeel plezier. Ik lees wel hoe je het daar allemaal beleeft.
    Dikke kus van Boxje

  • 15 Februari 2006 - 20:13

    Pauline:

    VinaY!!!Je gaat me verlaten....snif snif.... veel plezier met poolen en heeeel veeeeeeel plezier in Argentinie!!!!!

    -x-

  • 15 Februari 2006 - 20:25

    Marije:

    Hey Vinaya! Heel veel plezier daar!!!! We houden contact.. Liefs Marije

  • 16 Februari 2006 - 07:59

    Karin:

    hey vinaya
    echt leuk man!!
    heel veel plezier!!
    xxx karin

  • 16 Februari 2006 - 09:48

    Floris:

    He Vinay!
    Geniet maar heel erg veel van deze geweldige reis!! Ga je ook nog de pampa's te paard onveilig maken? Veel plezier in ieder geval! Liefs!

  • 16 Februari 2006 - 13:31

    Rico:

    Hey Vinay, neem je wat steak voor me mee? la lal laaallalal la la ... Nieuwste carnavals-hit!

  • 16 Februari 2006 - 13:35

    Rico:

    O en da's natuurlijk allemaal wel leuk he, zo'n foto met een gitaar. Maar kan je al op de maat van een lied in je handen klappen dan? Hey groetjes!!!! Xx.

  • 16 Februari 2006 - 14:16

    Reetu:

    He vinay, spannend man zo'n reis en stage. Maar zo'n grote meid als jou gaat het wel redden. Ik spreek je gauw weer, veel plezier.

  • 16 Februari 2006 - 15:55

    Michele:

    he die vien!!! link gekregen van san! ziet er goed uit hoor!! Ik zie je volgende week in Corrientes!!!! Liefs Michele

  • 16 Februari 2006 - 18:24

    Ellen:

    ha vinay, ga vooral heel hard genieten, argentinie zal het weten! ik zal je verhalen volgen

  • 16 Februari 2006 - 18:24

    Ellen:

    ha vinay, ga vooral heel hard genieten, argentinie zal het weten! ik zal je verhalen volgen

  • 17 Februari 2006 - 08:29

    Vanes:

    Hey, vliegtuig nog gehaald? Nog geslaagd voor een camera? Gedraag je een beetje daar enne.... tot over een maandje.... hopelijk....

    Liefs

    PS Carnaval in Maastricht is minstens zo leuk!!!

  • 18 Februari 2006 - 13:35

    Marrit:

    Wauw ik word al helemaal jaloers van je reisplannen!! Heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Groetjes,
    Marrit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 31740

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: