Buenos Aiiiiiires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Buenos Aiiiiiires! - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Buenos Aiiiiiires!

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

19 Februari 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo allemaal!

Wat leuk om al jullie reacties te lezen, terwijl ik nauwelijks weg ben. wel blijven doen he!

Nou ik ben dus goed aangekomen in BA. Het was een lange reis. Vanes, kom niet via washington. Dat is alleen maar lang wachten! Gelukkig had ik gezelschap van Annelies. Dat was heel gezellig. In het vliegtuig naar BA zat ik naast een jongen uit Salta die nu in Washington woont. Heb zijn emailadres gekregen. Meteen contact leggen he!
Aangekomen in BA heb ik me toch laten oplichten door een auto te nemen met een prive chauffeur. Ondanks alle waarschuwingen. Ach ja, wilde zo snel mogelijk naar mijn logeeradres. Dat is wel een goed plekje. Er huren daar 6 mensen een kamer waaronder duitsers en engelsen. Zij hebben echter allemaal hun eigen dingen. Dus niemand die met mij op stap gaat. Waarschijnlijk gaat dat maandag en woensdag wel lukken. Nu doe ik het lekker rustig aan. Moest wennen aan de grote drukke stad en de hitte. Het was wel 36 c toen ik aankwam. Helaas is er geen strand in de buurt. Heb wel een paar Vondelparken gevonden. Waar live optredens van een Argentijn was. Echt zo leuk. Ik ga nu weer richting het huis om bij te komen van de hitte!

  • 19 Februari 2006 - 21:17

    Hidde:

    HEEJ Vinay zit nu met je te praten via de webcam en wilde even zeggen dat het een leuk stukje is maar er moet wel meer gereisd en bezocht worden we illen foto's zien haha UMA

  • 19 Februari 2006 - 23:48

    Vinod:

    hoi vinaya, ik viel denk k weg van mn internet. Is ook erg traag. Wanner ga je naar Michelle toe? Gr. van pa en ma. Ik zl een print maken en aan pa en ma geven. Wanneer ben je weer online? gr. vinod

  • 19 Februari 2006 - 23:54

    Pauline:

    Jaaa, we willen foto's zien!! Hey vinay, echt leuk dat je deze log bijhoudt, je bent zo ver en toch kunnen we een beetje contact houden ;) maar lekker die temperatuur, hier is het nog steeds niets! Adios Amigo!

  • 20 Februari 2006 - 12:52

    Carolien:

    Nog maar net onderweg en nu al achter de mannen aan....Je draagt toch wel een foto van Hidde bij je?
    P.S. Voortgang zaal 4-1 gewonnen (ben niet boos geworden ha,ha)
    P.S. Voortgang veld, dat komt nog wel!

  • 20 Februari 2006 - 16:13

    Annemieke:

    Zo lekker warm daar zeg! Ik wilde dat ik er ook was. Hier is het maar koud. Ben nog wezen skien, kan er niks van!!! Doe ik dus niet meer zonder les. Stuur je wat warmte hier naar toe? Dikke kus.

  • 20 Februari 2006 - 16:29

    Sascha:

    hey vinay!!!
    cool dat je al zo snel je weblog bijhoudt. vrijdag nog een biertje gedronken met hidde. we miste je wel hoor. nou have fun, and take care. liefs, sascha

  • 20 Februari 2006 - 22:33

    Lenneke:

    We hebben vandaag met 7-0 gewonnen in de zaal! Ondanks we zo goed zijn :-) missen we je toch! Heel veel plezier, schut goed met je memmen en geniet! xx

  • 21 Februari 2006 - 10:49

    Vanes:

    Argentina here I come too!!!! Je leest het hierboven, bij de voetbal kunnen we makkelijk nog iemand missen, dus Vinay, tot 3 april!!!!

  • 21 Februari 2006 - 14:17

    Tamara:

    Hi Nipomuts!

    We hebben helemaal geen contact meer gehad voordat je vertrok. Jammer, maar halen we wel weer in! Wat een avontuur! Echt onwijs genieten daar en ik hou je in de gaten! Liefs Tamara

  • 22 Februari 2006 - 12:12

    Rico:

    Hey doos je moet natuurlijk wel een beetje opletten he. Dat oplichtersverhaal is wel even mooi voor latere kroegverhalen maar kappen nou, anders ben je weer veelste snel geldloos terug in Holanda! Even serieus schat... Je bent een lieve meid, MAAR NIE MEER DOEN HE!En verder ben ik het met Hidde eens... Snap eens een shotje AUB!
    Liefs!

  • 24 Februari 2006 - 08:14

    Gekke Telfort Luitjes:

    Hee Vinaya, wat leuk om jouw reisverhalen te horen. Kreeg deze link door van Ayse. We missen je wel allemaal hier hoor en zijn hartstikke jaloers! Hier is het koud...brrrr. 's nachts vriest het nog een paar graden en al was er een strand in de buurt, dat zou ook niet helpen..haha. Nou het gaat je goed en horen graag snel weer van je...

    Groetjes van Daniëlle en je andere 'oude' CR collegaatjes.

  • 25 Februari 2006 - 18:29

    Marije:

    Hey Vinaya! Volgens mij gaat het daar wel goed met je komen! Ik ben net terug van de sneeuw, weer een ander uiterste!!! Nog veel plezier! x

  • 25 Februari 2006 - 18:31

    Marije:

    Hey Vinaya! Volgens mij gaat het daar wel goed met je komen! Ik ben net terug van de sneeuw, weer een ander uiterste!!! Nog veel plezier! x

  • 26 Februari 2006 - 10:43

    Erzina:

    Lieve Vinaya,
    ik vind het leuk om te lezen hoe het daar nu met je gaat. Inderdaad de hitte zal je wel aan moeten wennen, maar dat komt denk ik ook wel helemaal goed. Ik weet niet of je msn hebt, maar als je dat hebt dan mag je me best toevoegen.Zie uit naar de foto's en je verhalen.
    Liefs Sientje

  • 26 Februari 2006 - 14:46

    Jan Jans En De Kinderen:

    Lieve vinaya,
    Heel fijn om te horen dat het goed met je gaat,wij blijven je volgen. En op wie moesten wij nou passen? Kijk je uit de volgende keer? Heel veel plezier nog.

  • 26 Februari 2006 - 16:02

    Annelies:

    Hee Vinny! Hoe is het met je? Ook lekker warm? Ik ben nu in Acapulco, vandaag ga ik verder richting het oosten. Plaats weer een iets!

    Kus,
    Annelies

  • 27 Februari 2006 - 18:47

    Lianne:

    Hey Vientje, wat leuk om zo te kunnen lezen waar je bent en wat je allemaal meemaakt! Ben benieuwd naar de eerste foto's! Succes in de hitte en have fun!!! X Lil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: