De watervallen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu De watervallen - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

De watervallen

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

04 Maart 2006 | Argentinië, Buenos Aires

Hallo Allemaal,

Ik geloof dat het nu eindelijk gelukt is met de foto's. Ik kan er maar 10 kwijt op deze pagina, maar ben nog bezig met het maken van een album. Dus dat komt allemaal nog.

Ik ben inmiddels in Puerta Iguazu. Ik ben hier woensdagochtend in de stromende regen aangekomen. Dit viel me best zwaar, ook dat ik nu weer alleen op pad was. Dat is nog steeds wel wennen. Om niet in een dip te geraken, ben ik toch maar de regen gaan trotseren en heb het stadje bekeken. Het is een klein gezellig stadje gericht op toeristen. Puerta Iguazu ligt aan een kruising van 2 rivieren. Deze scheiden de landen Paraguay, Brazilie en Argentinie. De watervallen zijn in rivier Iguazu en dit is de grens tussen Brazilie en Argentinie. Er is een Braziliaanse deel en een Argentijnse deel van de watervallen. Ik heb donderdag eerst de Braziliaanse gedeelte gezien. Dit, omdat ik een Amerikaan had ontmoet woensdagavond, die donderdag de Braziliaanse kant wilde bekijken en mij wel een lift wilde geven. Gister de Argentijns kant gezien, wat bestaat uit een veel groter park, waar je veel meer kan rondwandelen. Daar ben ik ook met de boot onder de watervallen gegaan. Echt heel stoer. De watervallen zijn echt indrukwekkend, En dat terwijl er nu maar weinig water is omdat het het einde van de zomer is. Morgen ga ik weer verder. Ik weet alleen nog niet waarheen. Het plan was om het binnenland van Argentinie in te trekken, maar het strand van Brazilie lijkt me ook een goede optie. Jullie zullen het de volgende keer wel lezen.

Veel liefs,
Vinaya

  • 04 Maart 2006 - 23:42

    Pauline:

    Hey Vinay,
    De foto's zijn echt leuk! Het weer doet je daar zo te zien goed!!! Je ziet er goed uit man! :) -x- p.

  • 05 Maart 2006 - 08:22

    Karin:

    hey vinaya
    ik vind t echt gaaf wat je doet!!
    en kop op als je je alleen voeld!! gewoon lekker genieten!!
    kus

  • 05 Maart 2006 - 09:49

    Carolien:

    He Vinaya,
    Sexy carnavals pakje zeg! Ben helemaal jaloers, doe je dat volgend jaar ook in Nederland aan?

    Knuffel (voor als je je in je eentje voelt)

  • 05 Maart 2006 - 13:18

    Sascha:

    wijs dat je alles zo leuk verteld. op deze manier kunnen we ons echt inleven in wat je daar allemaal doet en ziet. en de foto's geven daar nog eens een goede bevestiging van. leuk!!!
    veel liefs, sascha

  • 05 Maart 2006 - 13:36

    Marije:

    Hey Vinaya! Leuke foto's en je ziet er goed uit (sluit me aan bij Carolien. Een leuke outfit voor volgend jaar carnaval?) Heel veel plezier nog en je redt het daar wel!!!! Liefs

  • 05 Maart 2006 - 14:10

    Erzina:

    Hey Vinaya,
    het zijn echt mooie en leuke foto's. Inderdaad doe je dat pakje ook volgend jaar aan bij carnaval hihi. Je red het daar wel en geniet ervan.
    Grote knuffel en liefs ( al een beetje je schoonzusje) Sientje

  • 05 Maart 2006 - 14:23

    Nathalie:

    Die watervalllen zijn echt heel mooi!!!! Veel plezier daar, geniet er maar van!

  • 05 Maart 2006 - 17:29

    Annemieke:

    Mooie foto's zeg. Echt stoer die watervallen! Sexy pakje!! Ben benieuwd waar je nu beland bent, maar dat zullen we wel snel weer lezen. Veel plezier daar. Dikke kus

  • 05 Maart 2006 - 19:46

    Stella:

    He vinay,
    Ik dacht laat ik je site ook eens ff checken. gaaf allemaal hoor, ben wel jaloers, ik wil ook naar 30 graden!! Gisteren hebben we Vanes d'r verjaardagsfeestje gehad, was leuk, maar heb nu een kater :-( jammer dat je er niet kon zijn, maar ja je hebt nu eenmaal betere dingen te doen...en hidde was er gelukkig als plaatsvervanger!
    Nou heel veel plezier!!!
    -xxx-

  • 06 Maart 2006 - 08:31

    Silvia:

    Hey Vinaya!

    De foto's zien er super uit. Vooral de Queen of Carnaval...ben jaloers!!
    Nog heel veel plz daar!

    Groetjes,
    Oud-collegaatje Silvia

  • 06 Maart 2006 - 08:31

    Silvia:

    Hey Vinaya!

    De foto's zien er super uit. Vooral de Queen of Carnaval...ben jaloers!!
    Nog heel veel plz daar!

    Groetjes,
    Oud-collegaatje Silvia

  • 06 Maart 2006 - 11:35

    Lesley:

    Hey Box,
    wauw t ziet er echt mooi uit. Genieten meid!
    Dikke kus van Boxje.
    (p.s doe je wel voorzichtjes)

  • 06 Maart 2006 - 11:35

    Jeroentje:

    Tja laat ik dan ook maar eens een berichtje plaatsen. Ik vraag me af wordt er daar ook nog gekaart?? Patiencen kan je ook in je eentje doen zo ben je eigenlijk nooit alleen!

  • 07 Maart 2006 - 02:25

    Josien:

    heeeej!! leuke site, jammer dat er nog niet op staat dat je nu in het super geweldige brazilie zit, met mooi weer, palmbomen, wit strand, blauw water en een heerlijk appartementje!!

  • 09 Maart 2006 - 14:57

    Chachan:

    wij proberde vak te bellen maar lukte het niet. wil je ons bellen groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: