Brazil! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Brazil! - Reisverslag uit Brasilia, Brazilië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Brazil!

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

09 Maart 2006 | Brazilië, Brasilia

Ola!

Ik ben nu dus in Brazilie beland! Ik wilde toch nog graag wat relaxen op een strand en vanuit Iguazu was het het makkelijkst om naar Brazilie te gaan. In Iguazu bleek dat Josien, een meisje uit Nijmegen, ook graag een paar dagen naar het strand wilde. Na een reis van 20 uur, ´s ochtends vroeg aangekomen in Florianopolis. Naast deze stad ligt het eiland Santa Caterina. We hebben nu samen een mooi muf appartementje gehuurd en dat bevalt zeer goed. De afgelopen dagen genoten van het heerlijke weer en de stranden. Het strandje in de buurt van ons appartement is niet zo heel bijzonder. Het is er druk en er wordt echt van alles verkocht, t/m sokken aan toe!
Daarnaast zijn we naar 2 andere strandjes gegaan. Die lagen mooi in een baai, witte zandstanden, blauw water en hele hoge golven. Deze golven verplaatsten vaak onze bikini´s naar een ander deel van ons lijf! Zo hoog en krachtig heb ik ze nog nooit meegemaakt. Deze stranden waren ook een stuk rustiger. Een heerlijk plekje om lekker te chillen. De avonden hebben we voornamelijk gevuld door te eten en rond te wandelen in de stad. Het nachtleven begint ook hier heel laat. Pas om 2 uur wordt het druk in de plaatselijke discotheek! Maar dan wordt er ook echt geswingd. Wat kunnen de mensen dansen hier!
Alle Brazilianen dansen voornamelijk uit hun heupen. Zelfs op Nirvana! Mijn heupen beginnen nu ook aardig soepel te worden.
En door mijn geweldige gevoel voor maat en ritme, wilden er toch veel Brazilianen en Argentijnen met me dansen! En niet alleen dansen! De volgende dag kenden we de helft van de mannen in de discotheek. We hadden niet echt het gevoel dat het pas de 2e keer was dat we daar kwamen.

Leuk om nog te vertellen is dat we hier hebben gegeten in een pizzeria, waar de obers langs komen met verschillende pizza´s! En je mag van elke pizza een stuk nemen. Ben trouwens net naar de MacDonalds geweest, heerlijk. Maar we hebben ook gezond gedaan en veel pastasalade gemaakt!

Morgen vertrekken we weer. Josien gaat naar Montevideo en ik naar Paraguay. Van daaruit kan ik dan door naar Salta in Argentinie. Dus dat wordt weer 20 uur in de bus zitten!

  • 10 Maart 2006 - 09:33

    Pauline:

    Wauw! Wat een avondtuur zeg! Vooral die pizza's...mmmm ;)
    Hier regent het nog steeds, 7 graden..Foto's van het swingen ?? ;)

  • 10 Maart 2006 - 10:01

    Marije:

    Hey Vinaya! Dat klinkt helemaal super!!! Heel erg leuk! Sterkte met in de bus zitten.. Maar eerst nog even genieten! x

  • 10 Maart 2006 - 12:06

    Mathil:

    cool man, brazilie en paraguay... zo kom je nog eens ergens. hier regent het en volgens mij is de 7 graden van pauline nog optimistisch ingeschat :( maar ik heb vanochtend om 9.15 ge-pilates-'t, dus ik kan vandaag alles aan; voel me nu helemaal stretchy en gespierd! xx!!

  • 10 Maart 2006 - 14:03

    Rico:

    Hey Guapa como estas? Hoe vordert je spaans? Vast wel goed als ik het zo lees met jullie halve kroeg versieracties! Damn ik wil ook.. Dwz een heel continent bewandelen, want ja geloof mij, zo n halve kroeg versieren heb je na de 187ste keer ook wel gezien! Hoe kom ik aan een smiley? Geen smiley, sorry babe! Geniet ze!! xx,Rico.

  • 10 Maart 2006 - 14:05

    Rico:

    Waar zijn die vieze smileys nou?

  • 10 Maart 2006 - 17:22

    Erzina:

    Hey vinaya,
    leuk idd dat kroegen daar en dat het zo laat begint. Hier is het koud en het regent hard. Ik ben blij dat he volop aan het genieten bent. Een goede busreis toegewenst.
    Liefs Sientje

  • 12 Maart 2006 - 13:17

    Marieke:

    vinaya!!!
    wat onwijs leuk klinkt het allemaal! ik ben jaloers!! nouja, terwijl ik ook wel erg geniet van jouw huusje hoor... vond het zo leuk damian op jouw site te zien, haha! nou heeeeel veel plezier in paraguay, en als je last hebt van de hitte moet je maar aan de rillende hollanders die op de fiets amsterdam door glibberen :-( !!
    dikke kus!

  • 12 Maart 2006 - 18:21

    Reetu:

    Hey Vinaya

    Ben blij dat je het zo naar je zin hebt.
    Brazilie lijkt me echt gaaf.
    Neem anders een leuke braziliaan voor me mee.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Brasilia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: