Fotopagina - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Fotopagina - Reisverslag uit Salta, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Fotopagina

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

25 Maart 2006 | Argentinië, Salta

Hoi!!
Het is gelukt. Ik heb een fotopagina: http://www.vinaya.mijnalbums.nl
Hierop kunnen jullie dus mijn foto´s zien.

Ben nu In Salta aanbeland. Al een paar dagen inmiddels. Zit in een heel relaxte hostel. Op mijn eerste avond een Pools meisje en een Duitse jongen ontmoet. Ik ben met hun steak wezen eten! De volgende dag meegegaan met hun naar een groot meer, zo´n 30 km verderop. Dat was echt super! De hele dag bier gedronken en heerlijk gezwommen. Helaas gingen ze diezelfde avond weer verder. Gister heb ik Julieta ontmoet. Zij is de zus van de jongen naast wie ik in het vliegtuig heb gezeten. Toen wij gister op een terras zaten, waren er demonstraties aan de gang. Het was 30 jaar geleden dat het militair regime aan de macht kwam. 30.000 mensen zijn toen ´zomaar´ verdwenen. Dat was indrukwekkend. Vanavond ga ik met Julieta op stap, kijken hoe het uitgaan hier in Salta is!

  • 26 Maart 2006 - 22:08

    Josien:

    klinkt leuk daar in Salta! Ga ik straks ook maar eens even kijken... maar over een weekje eerst een meeting in Bariloche! Joehoe!!!

  • 27 Maart 2006 - 11:07

    Rico:

    Alles ok wel dus he? Je foto's zijn wel cool. Jammer dat die zoutvlaktefoto''minder goed belicht zijn.
    'Zomaar verdwijnen'vind ik heel erg stom!
    Adios! X

  • 28 Maart 2006 - 10:17

    Tamara:

    Hi Vinay!

    Prachtige verhalen en mooie foto's heb je!! Reizen is zo gaaf!! Wil eind dit jaar ook weer weg...
    Hier begint het eindelijk een beetje op lente te lijken...

    Veel plezier nog!

    Liefs Tamara

  • 30 Maart 2006 - 11:49

    Mathil:

    fini! Ik begin je wel al te missen hoor, kom je al weer bijna thuis? het is hier ondertussen heel lekker weer en de economie trekt aan enzo (dus iedereen heeft weer werk, behalve ik), dus geen reden om nog langer daar te blijven lijkt me :) geniet ervan, xx mathil

  • 03 April 2006 - 16:33

    Tamara Roedelof:

    Hoi Vinaya,

    Leuk te lezen en te zien dat je het goed naar je zin hebt. Het klinkt allemaal erg goed. Geniet er maar lekker van. Ik blijf je nog wel volgen.

    Liefs en dikke kus Tamara

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Salta

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: