San Martin de Los Andes - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu San Martin de Los Andes - Reisverslag uit San Martín de los Andes, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

San Martin de Los Andes

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

15 April 2006 | Argentinië, San Martín de los Andes

Hoi!
Nou hier weer een berichtje, maar deze dan gewoon in het Nederlands hoor. Ik ben nu in San Martin de Los Andes. Dat is zo´n beetje het noorden van Patagonië. Het is echt supermooi hier. Zit hier al een paar dagen. Ben gister met een toer meegeweest naar Chili. Echt supermooi. Ze zeggen dat het hier op Zwitserland lijkt met veel meren en bergen. Ik vind het echter veel mooier dan in Zwitserland. Al ben ik eigenlijk nooit echt in Zwitserland geweest. Vulkanen gezien, therma´s, bossen, bergen, vlaktes! Als je van plan bent om hier heen te komen, zou ik wel in de zomer (onze winter) komen. Zodat je lekker kan kamperen. Het dorpje zelf is niet heel byzonder. Alles is zo´n beetje van hout hier. Het lijkt allemaal heel nep, alsof het een paar jaar terug is neergezet. Verder zijn hier een paar kroegen die ik inmiddels wel allemaal heb gezien. Vanessa was hier 2 dagen en toen ging ze al weer terug. We hebben hier een beetje rondgewandeld en gekayakt. Dat viel best tegen. Toen Vanessa weg was, begon de zon te schijnen (sorry Vanes) en heb ik een paar argentijnse meiden ontmoet. Met hun ben ik vandaag met de boot over het meer naar een strandje gegaan en daar superrelaxed rondgewandeld. Het is trouwens wel aardig koud hier. En dan te bedenken dat het verder naar het zuiden nog kouder zal zijn. Mijn vader komt volgende week naar Barriloche. Morgen ga ik verkassen naar een plaatsje niet ver hier vandaan. Om maar even te relaxen en misschien nog wel te gaan paardrijden! Ik ga zo eten met de Argentijnse meiden en vnvnd misschien nog wel naar een disco met een Argentijnse homo!

  • 16 April 2006 - 09:58

    Marije:

    Hey meid! De verhalen blijven leuk! Laat je wel weten hoe het stappen met de argentijnse homo was!! Ik ben trouwens nog steeds heel erg jaloers! Nog heel veel fun, dikke kus Marije

  • 16 April 2006 - 13:41

    Sascha:

    yo vinay.
    cool allemaal. jammer dat je vriendin alweer weg is he? maar gelukkig komt je pa ook nog ffies langs!!! maar er wat gezelligs van, spreek je snel
    kus , sascha

  • 17 April 2006 - 11:05

    Mirte:

    Hee kleine!! Ja paardrijden, moet je doen! Is leuk!! Wat gaaf dat je daar nu zit, wil ik ook!!
    Geniet maar lekker! maak er nog maar een paar mooie weekies van!
    Kus

  • 21 April 2006 - 20:06

    Sascha:

    IETSJES TE VOREG EIGENLIJK, MAAR VOOR DE NERDERLANDSE TIJD BEN JE BIJNA JARIG!!!!!!! HIEPER DE PIEP HOERA!!!!! GEFELICITEERD MEID!!!! HAVE FUN, KUS SASCHA

  • 22 April 2006 - 11:27

    Erzina:

    Lieve Vinaya,
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een hele mooie dag van. Heb trouwens mijn rijbewijs gehaald in 1 keer. Maak er een mooie verjaardag van.
    Liefs Sientje

  • 22 April 2006 - 14:02

    Groetjes Jan:

    Felize Navidad, of iets in die trand Vinaya!! Fijne dag!!

  • 22 April 2006 - 14:48

    Jan Jans En De Kinderen:

    Lieve vinaya, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in gezondheid toegewenst.
    Gezellig dat je vader er is,en nog heel veel plezier.Een hartelijke groet van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, San Martín de los Andes

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 31581

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: