Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu Ushuaia - Reisverslag uit Ushuaia, Argentinië van Vinaya Varikat - WaarBenJij.nu

Ushuaia

Door: Vinaya

Blijf op de hoogte en volg Vinaya

01 Mei 2006 | Argentinië, Ushuaia

Zo, hou ik mijn log even goed bij he! Hier is nog een berichtje uit Ushuaia. Terwijl jullie allemaal koninginnedag en -nacht aan het vieren was, heb ik hier al een hoop mooie dingen gezien!
De dag dat het hier regende, ben ik er toch maar op uitgegaan om een wandeling te gaan maken. Samen met een engelsman ben ik langs een oude spoorweg gelopen op zoek naar een watervalletje en een mooi uitzichtspunt! Helemaal verregend terug gekomen in het hostel, waar pa een heerlijke beef curry had gemaakt!
De volgende dag hebben we een boottocht gemaakt. Dat was echt zo stoer. Kleine eilandjes gezien met heel veel zeeleeuwen erop. En ze waren zo dichtbij! Echt heel gaaf. En wat maakt pa na zo´n middagje op zee: heerlijke fish curry! ´s Nachts de pinguindans gedanst in een discotheekje hier met een andere engelsman. En na 3 uurtjes slapen, moest ik vanochtend vroeg opstaan om met een groepje van het hostel te gaan hiken in het Nationaal Park Tierra del Fuego. We hebben wel 7 uur gehiked. En het park is echt zo mooi! Meren gezien met daaromheen besneeuwde bergtoppen. Ik had niet verwacht dat het hier nog zoveel bomen zouden zijn. Maar die zijn hier dus wel in hele mooie herfstkleuren. Wel raar dat het nu bij jullie lente is en hier herfst! En wat kreeg ik vanavond te eten? Pa´s hutspot met steak!
Morgenochtend moeten we heel vroeg, om 05h30, de bus hebben naar Chili. Daar gaan we naar het nationaal park Torre del Paine, wat ook zeer mooi moet zijn. Het wordt wel weer een hele dag in de bus zitten. Misschien moet ik dan vannacht toch maar gaan stappen, zodat ik morgen lekker kan slapen in de bus!

  • 01 Mei 2006 - 10:22

    Karen:

    Hé Vin, dat stappen ben je nog niet verleerd zie ik?!?!? Wel relaxed dat je paatje lekker voor je kookt! Geniet nog even...X Karen

  • 01 Mei 2006 - 13:14

    Lenneke:

    Wow klinkt allemaal heel goed! Nog veel plezier en slaap ze in de bus (volgens mij moet slapen zowiezo wel lukken...). x

  • 01 Mei 2006 - 17:18

    Tamara:

    Echt één groot feest bij jou!

    Liefs Tamara

  • 02 Mei 2006 - 07:01

    Marrit:

    Geniet nog steeds van je reisverhalen. Je brengt mij wel op ideeen hoor!! Veel plezier de laatste paar weken :-)

  • 02 Mei 2006 - 14:14

    Josien:

    Anders kom je nog even een paar daagjes naar Peru, zit nu in een paradijslijke oase midden in de desert! fantastisch!! vanmiddag ga ik zandboarden (snowboarden maar dan in de duinen). Lijkt me ook wel iets voor jou!!
    maar torres del paine is ook leuk! ga je de W lopen? Succes!! tot snel Nederland! kus

  • 03 Mei 2006 - 14:31

    Hidde:

    Heej Vinay wanneer gaat je vader eens een berichtje schrijven? ik ben benieuwd haha

  • 09 December 2006 - 20:30

    Sol:

    Hola Vinaya!!!!!! no entiendo nada!!! pense que tendrias las fotos q te sacaste con nosotras aca...y las de perito moreno...pero no las veo!!! bueno, te mando un beso y ojala nos veamos pronto! besos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Ushuaia

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

26 April 2009

Van zuid naar noord

14 April 2009

Eiland

26 Maart 2009

Thailand

27 Februari 2007

INDIA

26 Mei 2006

Weer terug!
Vinaya

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 31584

Voorgaande reizen:

16 Februari 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

26 Februari 2018 - 30 November -0001

Het Avontuur

Landen bezocht: